Star Wars The Old Republic

Hayatım boyu adam gibi MMORPG oynamadım. Uzun zaman önce Ultima Online vardı ama ben oynamaya başladığımda çoktan parıltısı sönmüş, tadı kaçmıştı. Sonra pek çok şey çıktı ama ilgimi çekmediler.

Amaaaa bu durum değişmek üzere, Bioware'deki amcalar bizi o kadar seviyorlar ki oturmuşlar bir oyun hazırlamışlar: Star Wars The Old Republic. Bildiğimiz, oynadığımız SW:Kotor serisinde yaşananlardan 300 yıl sonrasında başlıyor hikayemiz. Galactic Republic ya da Sith Empire arasında terchimizi yapıyoruz ve atlıyoruz hyperspace'e.

İlk trailer'ını gözlerim dolarak izledim ve kanımca 3 dakikalık 'Deceived' vidyosu episode I,II'den daha başarılıydı. İzleyin hak vereceksiniz.


Güç Sizinle Olsun..

----------------
Now playing: Deep Purple - Highway Star
via FoxyTunes

2 comments:

Anıl Eryılmaz said...

sanırım senle beni de zorla başlatcaklar bu adamlar mmorpg'ye :D o ne biçim trailerdı öyle yahu. hücrelerimde deli gibi midichlorianlar dolaşıyo abi. forsum geldi. oyun çıksın da sith empire'ın anunakoyalım bi

Danquel said...

çok net olum.

There is no emotion, there is peace.
There is no ignorance, there is knowledge.
There is no passion, there is serenity.
There is no chaos, there is harmony.
There is no death, there is the Force.

Playlist