Liste Çılgınlığı

Teknoloji sağolsun boku çıkmış bir olgu oldu "en iyi" listeleri. İnternette yüzlerce liste var. En iyi albüm, en iyi gitar solosu, en iyi gençlik filmi, en kıytırık film karakteri vs... sürüp gidiyor bu listeler. Çoğuna bakıp başarısız diyorum, zevkime uymadığı için umursamıyorum ama her şeye rağmen yeni yapılmış bir tane görünce de atlıyorum hemen. Eğer benim gibiyseniz ve çok hürmet etmemekle beraber bu listelere göz gezdirmeyi seviyorsanız mutlaka incelemeniz gereken bir site var: DigitalDreamDoor.com.

Benim şu ana kadar gördüğüm en başarılı internet listelerini yapıyorlar ve üşenmeyip film ve müzik alanındaki neredeyse her şeyin listesini çıkarmışlar. En güzel yanı insanlardan yorumlar geldikçe bu listelerin editörler tarafından güncelleniyor olması. Böylece hem sıradan bir internet oylamasından farklı olarak çok daha mantıklı sıralamalar var, hem de her zaman göz atılabilecek bir kaynak değeri taşıyor site. Tevsiye ederim efendim.


----------------
Now playing: Velvet Revolver - Surrender
via FoxyTunes

1 comments:

Str187 said...

güzel paylaşım + güzel blog (devamı gelsin) + rep

Playlist